După cum probabil că a observat toată lumea, de aproximativ 2 săptămâni avem niște probleme cu tracker-ul. Prin asta mă refer la faptul că uneori nu e conectabil (offline(timed out)).
Întrucât problema e aleatorie și nu e una legată strict de tracker (tracker-ul nu cade, până și în momentul de față are 5 zile uptime), nu am reușit să identificăm, până în momentul de față, sursa problemei.

Suntem conștienți că au fost cam multe probleme în ultimul timp, nici nouă nu ne convin aceste downtime-uri și vă mulțumim pentru răbdarea pe care ați avut-o până acum în rezolvarea acestora.
De asemenea, unii ziceați să nu ne tot cerem scuze, deorece alții nici măcar nu ne mulțumesc. Faptul că rămâneți alături de noi e suficient ca mulțumire și înseamnă enorm pentru noi!

Acestea fiind spuse, vă rugăm să aveți răbdare în continuare și să nu deschideți zeci de topicuri legate de acest subiect deorece nu are nimeni mai multe detalii decât sunt incluse în acest anunț. Anunțul va fi updatat în momentul în care problema e rezolvată și/sau apar informații noi.

UPDATE: Problemele erau de la CloudFlare într-o oarecare măsură. Ar trebui să fie rezolvate. Dacă mai întâmpinați probleme, vă rugăm sa postați în topicul de mai jos.


Translate:

As it probably noticed that everyone around 2 weeks we have some problems with tracker. By this I mean that sometimes not connected (offline (timed out)).
Since the problem is random and not one strictly linked tracker (tracker falls, even now has five days uptime), we could not identify until now, the source of the problem.

We are aware that there were too many problems lately, no downtime we do not agree these sites and thank you for the patience you have had so far in solving them.
Also, some say not everything we apologize, because others did not even thank us. That's enough to stay with us in thanksgiving and means a lot to us!

That said, please continue to be patient and not to open dozens of topics on the subject Since there is no one more than are included in this announcement. The notice will be updated when the problem is resolved and / or new information.

UPDATE: The issues were from CloudFlare to some extent. It should be resolved. If we encounter problems, please post in the topic below.